Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

piątek, 20 lutego 2015

Jaki odpowiedni dach

"" Naukowcy, mówi, że wielu z miastem o bardzo czarnym wyglądem. Czarne dachy, drogi asfaltowe wyłożone czarno. A wszystko to ciemne powierzchnie, które absorbują energię słońca. Jednak efekt "miejska wyspa ciepła" jest tzw. Efekt ten jest temperatura powietrza w mieście jest w stanie zwiększyć do 5 stopni. Jednakże, jeśli chodniki były pokryte materiału odblaskowego, dachu, jeśli było ich więcej zacienione obszary w różnych kolorach, a wraz z nim boyans miasto, obszernie odzwierciedlenie oszczędność ciepła i energii został osiągnięty. Wolontariusze malowania dachu szkoły w Nowym Jorku, ten pomysł wydaje się, że przyjęty przed wszyscy. "" Słyszałem ..... Ja napisałem swój własny umysł od czytania tego artykułu, ale ja myślałem dokładnie tak !! Naukowcy z mną !! : DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz